Saskia: “We zijn ook bewust full-service. We doen pensioenen, verzekeringen, hypotheken, juist omdat de klant dat van ons vraagt. Die wil gewoon één loket. Wij vinden dat zelf ook belangrijk en we hebben alles in huis: genoeg gespecialiseerde kennis en diploma’s bij ons en al onze medewerkers.”
Gerard: “De BAVAM-polis hebben we al vanaf dag één. Bij de oprichting van ons bedrijf is deze polis afgesloten, wij weten niet anders. We maken er wel eens gebruik van, om advies in te winnen en worden dan altijd goed geholpen. Er zitten kundige mensen. Als er bijvoorbeeld nieuwe wetgeving komt waarop we moeten anticiperen. Of als er iets bij ons speelt, dan bellen we voor advies. We overleggen dan samen waar we op moeten letten. Omdat we weten dat die deskundigheid er is bij de BAVAM, hebben zij ook ons vertrouwen.”
Saskia: “Wij zouden de BAVAM zeker aanraden bij collega’s. Het contact is goed, ze zijn altijd bereikbaar en ze hebben expertise in huis.”
Gerard: “We hebben bijvoorbeeld een keer een casus gehad, jaren geleden alweer. Het ging om naleving van de zorgplicht. We zijn helemaal in het gelijk gesteld, maar al met al duurde de procedure bijna een jaar.”
Saskia: “De begeleiding die we kregen was heel prettig. Want dat je in het gelijk gesteld wordt is fijn, maar dat ze tijdens zo’n traject steeds voor je klaar staan, is net zo belangrijk.”
Gerard: “Dat is precies de manier hoe wij ook met onze relaties omgaan.”
Saskia: “Ze kwamen zelfs bij ons op kantoor om te overleggen. Gelukkig hebben we ze verder niet nodig gehad. Behalve af en toe preventief. De polis biedt no-claim korting op de premie als je geen schade-uitkeringen hebt, en die korting hebben we nu maximaal.”
Gerard: “Het belangrijkste aan de BAVAM vind ik echt het persoonlijke contact. Dat ze bereikbaar zijn als je ze nodig hebt. We zitten in een hectische wereld en we moeten op heel veel dingen letten, dan is het prettig om rugdekking te hebben.”