Klachten

Natuurlijk doen wij ons uiterste best een schadeclaim snel en vriendelijk af te wikkelen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent, bijvoorbeeld als u vindt dat u niet correct bent behandeld. Dan willen we dit graag van u horen, zodat we het in de toekomst beter kunnen doen. Of u bent het niet eens met een afwijzing van uw claim, of de redenen daarvan zijn u niet duidelijk.

U kunt dan uw probleem voorleggen aan het klachtenbureau:

Klachtenbureau Nederlands Bureau Motorrijtuigverzekeraars

Postbus 3003
2280 MG Rijswijk
klachtenbureau@vereende.nl

Het klachtenbureau streeft ernaar om binnen 5 werkdagen de ontvangst van uw klacht schriftelijk te bevestigen. In het uiterste geval staat uiteraard ook de weg naar de rechter open.

Deze website maakt gebruik van cookies. Door uw bezoek gaat u akkoord met het plaatsen van cookies. Meer informatie.

de Vereende Nieuwsbrief

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte!

×