Complimenten & klachten

Complimenten

Wilt u uw positieve ervaring met ons en de wereld delen? Deel uw ervaring op social media en gebruik #NederlandsBureau of laat een Google review achter.

Klachten

Natuurlijk doen wij ons uiterste best uw schadeclaim snel en vriendelijk af te wikkelen. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent. Uiteraard horen wij dit graag van u zodat wij na kunnen gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Stap 1: de afdeling

U kunt contact opnemen met de behandelaar van uw schadeclaim. Misschien kunnen we u ons standpunt dan beter uitleggen.

Stap 2: het klachtenbureau

Het klachtenbureau is verantwoordelijk voor de afhandeling van klachten. U kunt ook rechtstreeks bij het Klachtenbureau schriftelijk een klacht indienen. Het klachtenbureau streeft ernaar binnen 5 werkdagen de ontvangst van uw klacht schriftelijk te bevestigen.

U kunt de schriftelijke klacht per post zenden aan:

Klachtenbureau Nederlands Bureau Motorrijtuigverzekeraars 
Postbus 3003
2280 MG Rijswijk

Of per e-mail bericht aan: [email protected]

Stap 3: klachteninstituut of rechter

Wanneer het standpunt van het Klachtenbureau geen of onvoldoende uitkomst aan u biedt, dan staan de volgende wegen open om het geschil op te lossen.

Indien u een consument bent, dan heeft u de mogelijkheid om, binnen drie maanden na dagtekening de brief van het Klachtenbureau de klacht voor te leggen aan het KiFiD (Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).

Het KiFiD neemt alleen klachten van particulieren in behandeling. Als voorwaarde voor de behandeling door het KiFiD geldt, dat u eerst de klachtprocedure bij ons heeft doorlopen.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
www.kifid.nl